Ga naar inhoud

.sqm files in Win7


Aanbevolen berichten

Met regelmaat vind ik een .sqm file in de Windows\Temp map (niet in de gebruikers temp map dus!). Die dingen hebben deze gedaante: fwtsqmfile[u:87f1a52cc9]02[/u:87f1a52cc9].sqm Het enige dat verandert, is dus het nummer (het onderstreepte deel). Het lijkt erop dat ze (soms) aangemaakt worden bij afsluiten/rebooten. Uiteraard is alles dat in die map staat "verwijderbaar", maar ik ben eigenlijk wel benieuwd of dit bekend is en waardoor deze worden aangemaakt..... :roll:
Link naar reactie
Het blijkt dat deze .sqm aangemaakt wordt bij afsluiten van het systeem. Een tijdje terug werden er .sqm files (in een andere gedaante; ik meen wmpsqmfilexx.sqm aangemaakt in de gebruikers temp map. Deze werden aangemaakt door, inderdaad, Windows Media Player en veroorzaakt door het feit dat de optie om alles in de bibliotheek op te slaan (of iets dergelijks) aan stond. Na uitvinken was dit over. Nu nog uitvinden waar de letters "fwt" voor staan. Misschien kom ik dan wat verder.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...