Ga naar inhoud

Welke boeken over C# raden jullie aan?


anoniem

Aanbevolen berichten

Heb je al enige programmeer ervaring in een andere programmeertaal? En ja, wat is een goed boek? Zo'n beetje 1 jaar geleden had ik nog nooit met C# gewerkt. Ik ben gewoon naar de bibliotheek gegaan en ik heb twee boeken geleend die me wel wat leken. Dat was een boek over .Net en een boek over C# zelf. Nu had ik al wel C/C++ ervaring en ik beschikte over Visual Studio. Overigens, een goed boek is voor mij een boek die ik begrijp. Enige kennis van programmeren zelf, is bijna altijd erg wenselijk. De teleurstelling voor mij was dat ik in C# nog steeds de gevaarlijke C fouten tegenkwam. VOor beginners vind ik het dus geen aanrader. Pascal, Delphi lijkt me wel een goede taal om mee te beginnen. Alleen zijn Pascal en Delphi *iets* minder goed in webapplicaties... Probleem met boeken is dat er zo veel zijn en vaak ook zo specifiek op een taal dan wel specifiek onderwerp. Ik zou gewoon naar een goede boekhandel gaan (zoals Broese in Utrecht om maar wat te noemen) en daar wat te zoeken en bladeren. Zelf gebruik ik altijd "Professional C#" van Wrox, erg goed boek en naslagwerk, maar wel erg voor wat gevorderden...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...