Ga naar inhoud

beeldweergave configuratiescherm


anoniem

Aanbevolen berichten

Na een nieuwe start is het configuratiescherm veranderd van de categorie-weergave in de klassieke weergave. Ik heb niets aangeklikt bij mijn weten. Kan ook niet meer terug naar de categorie-weergave omdat de betreffende balk niet te vinden is. Wie kan me vertellen hoe ik dat aanpak? Systeemherstel is geen optie. De verandering is al van een paar weken terug maar ik heb nu pas tijd om er aandacht aan te besteden. Dank voor de hulp alvast. Willemijn
Link naar reactie
Misschien is het handig te weten dat bovenin het scherm geen werkbalk meer staat. Datzelfde is het geval als ik IE opstart. Heel onhandig allemaal. Zo ontbreekt in IE bijvoorbeeld de werkbalk waar normaalgesproken o.a. de 'favorieten' en 'extra' te vinden zijn. Ik weet niet of deze aanvulling kan helpen bij het vinden van de oplossing maar ik probeer ook maar wat. Regedit heeft niets opgeleverd. [/img]
Link naar reactie
OPGELOST! Ik ben bij extra in de werkbalk van het configuratiescherm die er nog wel was, gaan klikken op 'mapopties' en heb toen in het tabblad 'algemeen' gekozen voor 'algemene taken in mappen weergeven' terwijl 'klassieke Windows-mappen weergeven' stond aangevinkt en hups het was in orde. Dank je wel voor het meedenken. Dit onderwerp kan dus gesloten worden.
Link naar reactie
Eventueel een schermafdruk hoe het eruit ziet. [url=http://www.microsoft.com/windowsxp/using/setup/learnmore/classicview/folders.mspx][img:68f10b527a]http://i46.tinypic.com/125hlyq.png[/img:68f10b527a][/url] <- klik Misschien is het via de verkenner -> Extra -> Mapopties -> optie Taken -> Algemene taken in mappen weergeven. Via de eerste handeling nog Groepbeleid gecontroleerd? Indien de registersleulel niet aanwezig is….. juist aanmaken? Edit: Zie na plaatsen je reactie en de oplossing. (Bedacht ik naderhand ook aan.) Bedankt voor het melden :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...