Ga naar inhoud

Van XP naar Vista zonder installatie cd


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:bce88c9a84="Bioflap"] En anders download je Windows Vista? en gebruik je de code achterop de laptop?[/quote:bce88c9a84] Ik wil Vista ook herinstalleren op de laptop van mijn vrouw.Heb al eens rondgekeken maar ik kan ook niet zo gauw een(betrouwbare)versie van Vista vinden. Waar kan ik die regelen? Groetjes Quikfit. :roll:
Link naar reactie
Het mag dus niet, maar de vraag is ook maar of het KAN. Als je je laptop eerder al geactiveerd hebt bij microsoft, is de kans groot dat de code die bij je laptop hoort niet meer op je pc zal werken, omdat het een compleet andere configuratie is. In het topic dat Rosturp stuurde, zie je dus dat je OEM alleen mag gebruiken als systembouwer, en aangezien ik aanneem dat je dat niet hebt gedaan, mag het dus niet (maar dat wil niet zeggen dat het niet kan). Dus, wat je zou moeten doen is een upgrade/volledige versie kopen, maar je kunt het ook anders doen (maar illegale zaken worden niet op dit forum besproken (A) ) Succes ermee in ieder geval :wink:
Link naar reactie
Je zou het kunnen downloaden via Nieuwsgroepen? En anders zoek je een torrent uit. Torrents zijn niet illegaal, omdat je alleen het besturingsysteem download, en er geen crack bij zit. Vervolgens brand je die op een cd, en installeer je hem op de computer. Als de code achterop je laptop niet werkt, had ik even naar Microsoft gebeld. Ik heb het zelf ook een keer gehad, en gewoon informatie gevraagt bij de helpdesk van Microsoft. Vervolgens gaven ze mij een andere key, zodat ik weer legale Windows had. En Nee, Je kunt geen Windows besturingsysteem downloaden van de Microsoft website. Ik denk dat dit is omdat er genoeg cracks te vinden zijn, en ze daarmee hun eigen glazen ingooien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...