Ga naar inhoud

Hoe maak ik ruimte vrij in Windows 7?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb windows 7 een maand of 6 op een partitie van 50 gb staan maar deze begint te vol te raken. Mijn documenten, downloads, enz staan reeds op een andere paritie. De windows map zelf is ondertussen 20 GB, 6 gb aan 'files' (dus pagefile en hyberfile) 5 gb program data, 3.5gb program files (installshield information, common files, office, adobe, nvidia), 800 mb program files. Heeft iemand een idee hoe ik wat ruimte kan winnen. Bij windows xp was het mogelijk backups van updates te deleten, maar ik komhier op google voor windows 7 niks voor tegen. Inhoud windows: Winsxs 6,8 installer 5,1 system32 3,4 assembly 1,3 syswow64 1,2
Link naar reactie
Maak de partitie groter? Of zorg dat je op de partitie waarop je Windows hebt geinstalleerd ook daadwerkelijk alleen Windows installeert, installeer de rest van je programma's op een andere partitie. Zorg dus dat je alleen Windows + eventuele updates op de partitie installeert en niets anders. Om ruimte vrij te kunnen maken in Windows 7, zou je ook nog deze topic kunnen checken http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=1432983
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...