Ga naar inhoud

Geen schermbeeld bij opstarten


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een DELL Optiplex GX270 met 2GB RAM, BIOS A07 met on board grafische kaart. Bij het opstarten van PC wordt beeldscherm niet aangezet en blijft het beeld zwart. Als ik het nogmaals en nogmaals probeer komt er beeld, maar nadat het windows logo verdwijnt om naar het inlog scherm te gaan krijg ik een blauw scherm met de melding DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. Ik wil ook een andere grafische kaart plaatsen een NVIDIA Quadro4 750XGL dit is een AGP versie, maar als ik die plaatst krijg ik ook geen beeld. Ik heb de drivers al verwijderd maar helaas niets werkt. Kan iemand mij helpen
Link naar reactie
[quote:a41940e840="majorodejo"]Ik ben in het bezit van een DELL Optiplex GX270 met 2GB RAM, BIOS A07 met on board grafische kaart. Bij het opstarten van PC wordt beeldscherm niet aangezet en blijft het beeld zwart. Als ik het nogmaals en nogmaals probeer komt er beeld, maar nadat het windows logo verdwijnt om naar het inlog scherm te gaan krijg ik een blauw scherm met de melding DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. Ik wil ook een andere grafische kaart plaatsen een NVIDIA Quadro4 750XGL dit is een AGP versie, maar als ik die plaatst krijg ik ook geen beeld. Ik heb de drivers al verwijderd maar helaas niets werkt. Kan iemand mij helpen[/quote:a41940e840] Ik heb een soortgelijk probleem gehad. Opgelost door: opstarten en voor windows F8 indrukken. Naar de 'veilige modus' gaan en kiezen voor eerder systeemherstelpunt. Had echter geen probleem met totaal zwart scherm maar met een driverprobleem kan het gaan 'spoken'. Misschien voedingsstekker aan voedingsblok scherm? Als de 'veilige modus' geen problemen geeft is het hoogstwaarchijnlijk een driver. Hopelijk heb je hier wat aan. Ik wel, had m'n laptop al afgeschreven en nu doet hij het 'stukken beter.' :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...