Ga naar inhoud

Geluiden accountwissel te laat


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb zelden het geluid ingeschakeld tijdens pc-werk (tenzij ik muziek luister), vooral omdat alle bliepjes, ploinkjes etc. die bij iedere (fout-)melding zijn te horen me nogal irriteren. Daardoor weet ik niet hoe lang dit verschijnsel al speelt: de systeemgeluiden die horen bij het overschakelen van het ene naar het andere account worden met vertraging weergegeven. Soms na enkele seconden, maar nog vaker pas na enkele minuten. Het lijkt me niet helemaal in orde. De pc is up-to-date (XP SP3), prima virus- en spywarebescherming, dus daar kan het niet aan liggen. Maar waaraan dan wel?
Link naar reactie
Ik had dat vroeger ook, schrik je soms wel van xD, maar: Ik DENK (weet niet zeker) dat het gewoon is dat je pc eerst alle andere programma´s etc. opstart, en daar dus een hogere prioriteit aangeeft dan het afspelen van het geluidje, en dat het daarom nog even duurt... en toen ging ik praten met mijn vriend Google: [url=http://www.computing.net/answers/windows-xp/very-late-logon-welcome-sound/139042.html]en toen vond ik dit[/url] Hoop dat het helpt...:wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...