Ga naar inhoud

Nieuwe PC met Windows 7


anoniem

Aanbevolen berichten

Goedendag, Afgelopen zaterdag bij Paradigit mijn nieuwe PC opgehaald. Na een dagje zwoegen met allerlei nieuwe installaties hou ik in ieder geval 2 problemen over: - ik heb geen geluid; van alles geprobeerd; maar die kleurenstekker kan toch maar in 1 specifiek gaatje; - 1 printer vertikt het ook na herinstallatie nieuwe drivers noem het maar op; het betreft de Samsung ML - 1610 - Daarnaast heb ik, vind ik althans, een vreemd verschijnsel; als je de favoriet van Paradigit gebruikt (zit er standaard op) krijg je de foutmelding: : Er is een normalisatiefout opgetreden. Ook al tik ik daarna de URL in dan blijf ik deze foutmelding zien. Nog nooit meegemaakt. Als ik mijn WerkPC gebruik krijg je de foutmelding (uiteraard) niet. Goed ik ben weer benieuwed naar de reacties. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Niek Gaasbeek
Link naar reactie
[quote:6cf6ae27fe="maverick_45"]Goedendag, Afgelopen zaterdag bij Paradigit mijn nieuwe PC opgehaald. Na een dagje zwoegen met allerlei nieuwe installaties hou ik in ieder geval 2 problemen over: - ik heb geen geluid; van alles geprobeerd; maar die kleurenstekker kan toch maar in 1 specifiek gaatje; - 1 printer vertikt het ook na herinstallatie nieuwe drivers noem het maar op; het betreft de Samsung ML - 1610 - Daarnaast heb ik, vind ik althans, een vreemd verschijnsel; als je de favoriet van Paradigit gebruikt (zit er standaard op) krijg je de foutmelding: : Er is een normalisatiefout opgetreden. Ook al tik ik daarna de URL in dan blijf ik deze foutmelding zien. Nog nooit meegemaakt. Als ik mijn WerkPC gebruik krijg je de foutmelding (uiteraard) niet. Goed ik ben weer benieuwed naar de reacties. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Niek Gaasbeek[/quote:6cf6ae27fe] Ik gebruik de 64 bits versie van W 7 Professional.
Link naar reactie
[quote:45f3ab7a35="Cornel"]Als je een x64 architectuur OS bezit dan kun je heel veel applicaties en drivers niet gebruiken. Denk aan virusscanners, Wireless LAN drivers, e.d. Je kunt een hele hoop info vinden op de Microsoft site, zoals dilbert55 al zei.[/quote:45f3ab7a35] Volgens MS is de printer compatibel met W 7 (64 bits) en ook Samsung vermeld de drivers op haar site. Ondanks de installatie van deze vernieuwde drivers werkt de printer niet.
Link naar reactie
[quote:96b0d46729="Cornel"]Als je een x64 architectuur OS bezit dan kun je heel veel applicaties en drivers niet gebruiken. Denk aan virusscanners, Wireless LAN drivers, e.d......[/quote:96b0d46729] Dat is toch wat te algemeen. Je hebt idd 64bits drivers nodig, maar die zijn er zat en applicaties draaien over het algmeen uitstekend onder windows 7 x64. Het is een uitzondering als een programma niet wil draaien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...