Ga naar inhoud

Vista loopt vast


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:bb631c3936="derkdejong"]ja, dan moet je eerst wel weer formatteren, want oud gaat (ook) bij windows niet over nieuw....[/quote:bb631c3936] Dat laatste begrijp ik, maar hoe moet ik dan formatteren?, want ik de XP cd erin doe krijg ik geen mogelijkheid tot formatteren, laat staan de installatie starten waar formatteren een onderdeel is van de installatie.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Win98 doet niet automatisch ip flushen, dus dat moet je even handmatig doen. Als je ziet dat de verbinding er is, dan start, uitvoeren (type) winipcfg en klik ok. Selecteer de draadloze adapter en klik op ip vernieuwen (oid) doe het even uit het hoofd. Handiger is dus om op w98 een vast IP/gateway/dns op te geven.
Link naar reactie
Als die daar niet bij staat, is die niet juist geinstalleerd! Zie je de wireless adapter dan wel in netwerkbeheer/apparaatbeheer? Onder winipcfg kan die anders worden genoemd overigens (geen merknaam maar techniek naam). Ik vraag me dan wel af onder welke adapter dat vaste ip hebt ingeklopt? (en gateway en DNS)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...