Ga naar inhoud

Laptop herkend extern scherm niet meer met windows 7


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb windows vista vervangen door windows 7 Omdat mijn beeldscherm half kapot is heb ik een extern beelscherm aangesloten ( Acer H233H beelscherm) Als ik de snoeren( van mijn externe beelscherm) aansluit als mijn laptop al aan heb staan herkend ie standaard alleen mijn laptop scherm als standaard niet PnP beeldscherm en komt er op mijn externe beelscherm te staan "No signal". Als ik de snoeren al aansluit voordat ik de computer aanzet dan doet het beeldscherm het wel. Alleen denkt ie dat het nog steeds mijn laptop beeldscherm is en houd ie ook die resolutie aan(waardoor heel mijn beeld uitrekt). Bij resolutie instellingen kan ik dit ook niet weizigen. Iemand enig idee?!?! alvast bedankt
Link naar reactie
op laptops heb je toetscombinaties om te schakelen tussen eigen scherm/extern scherm/beide wel/beide niet. doorgaans fn + f4. die toestcombinaties bestaan echter niet zo maar, ze worden door software gecreëerd. nu jij een willekeurig ander besturingssysteem op die pc zette, mist daarop waarschijnlijk die merk/type-gebonden software. in een meegeleverde recoveryproceudre zit zoiets wel ingebakken. heb je een cd met losse drivers voor die laptop? zo niet, probeer drivers te halen op de site van de fabrikant.
Link naar reactie
[quote:0e6ec87dc3="derkdejong"]op laptops heb je toetscombinaties om te schakelen tussen eigen scherm/extern scherm/beide wel/beide niet. doorgaans fn + f4. die toestcombinaties bestaan echter niet zo maar, ze worden door software gecreëerd. nu jij een willekeurig ander besturingssysteem op die pc zette, mist daarop waarschijnlijk die merk/type-gebonden software. in een meegeleverde recoveryproceudre zit zoiets wel ingebakken. heb je een cd met losse drivers voor die laptop? zo niet, probeer drivers te halen op de site van de fabrikant.[/quote:0e6ec87dc3] okee bedankt ga ik proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...