Ga naar inhoud

Programma werkt niet meer ondanks herinstallatie


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Hier ben ik nogmaals met een probleem. Ik maak in het dagelijks leven veel gebruik van het programma The Filmmachine. Om de 1 of andere vage reden doet deze het niet meer. Ik start het programma op, en vervolgens komt er een microsoft melding dat het programma niet meer werkt en dat het programma wordt afgesloten. Ik heb vervolgens het programme gedeïnstalleerd, en vervolgens in het configuratiescherm het programma verwijdert. Heb the filmmachine opnieuw gedownload, geïnstalleerd en weer deed ie het niet. Ook heb ik gezocht naar register sleutels, maar deze ontbraken van het programma. Strange?? So , wie kan mij verder helpen?:D
Link naar reactie
[quote:0b93458339="benbullo"]the filmmachine [/quote:0b93458339] Had je wellicht een bèta versie gedownload? Wellicht kun je dan beter [url=http://download.chip.eu/nl/The-FilmMachine_1237993.html]The FilmMachine 1.6.1[/url] downloaden. Zodat je de [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Checksum]checksum[/url] daarvan kunt controleren. Welke Windows versie en Service Pack draai je?
Link naar reactie
Ik weet niet welk windows os je hebt (vista/xp/7).. Maar in de documents and settings map/gebruikersnaam (of users/gebruikersnaam).. staat een verborgen map application data. Daar worden vaak voor programma's hun instellingen opgeslagen. Je moet deze map van je programma ook verwijderen. Daarna nog eens proberen opnieuw te installeren dus bijvoorbeeld in vista zou er map kunnen zijn : c:\users\*gebruikersnaam*\the filmmachine de map the filmmachine moet je dan verwijderen Succes!
Link naar reactie
[quote:c02252099e="blackhawkdesign"]Ik weet niet welk windows os je hebt (vista/xp/7).. Maar in de documents and settings map/gebruikersnaam (of users/gebruikersnaam).. staat een verborgen map application data. Daar worden vaak voor programma's hun instellingen opgeslagen. Je moet deze map van je programma ook verwijderen. Daarna nog eens proberen opnieuw te installeren dus bijvoorbeeld in vista zou er map kunnen zijn : c:\users\*gebruikersnaam*\the filmmachine de map the filmmachine moet je dan verwijderen Succes![/quote:c02252099e] En zo ook daar staat de filmmachine er niet tussen! Beetje strange.. [quote:c02252099e="jolo"]Had je wellicht een bèta versie gedownload? Wellicht kun je dan beter The FilmMachine 1.6.1 downloaden. Zodat je de checksum daarvan kunt controleren. Welke Windows versie en Service Pack draai je?[/quote:c02252099e] Ik heb niet de beta versie gebruikt. Ik heb de 1.6.1 versie gedownload. Ik gebruik vista, en heb SP 1. Ik moest onlangs SP 2 instaleren, maar nadat ik deze heb geïnstalleerd wilde de laptop niet meer opstarten, dus heb ik systeemherstel gedaan;) Ik ga nu het idee van Tirm ff proberen. Thanks!
Link naar reactie
Je zou nog kunnen checken of er in de Windows-logboeken nog aanvullende info te vinden is over die Microsoft melding. Op de site van computer!totaal staat een cursus over [url=http://computertotaal.nl/article/2889/aan-de-slag-met-windows-logboeken.html]Windows-logboeken.[/url] Overigens is een administrator account niet vereist, om de The FilmMachine te kunnen starten. Ook is Vista' Service Pack 2 niet vereist voor The FilmMachine. Wel zou Vista sneller moeten zijn met SP2. Als je Vista' Service Pack 2 gaat installeren, check dan eerst op de site van Microsoft deze [url=http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Learn-how-to-install-Windows-Vista-Service-Pack-2-SP2]Informatie over het installeren van Windows Vista Service Pack 2 (SP2).[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...