Ga naar inhoud
  • 0

Bekende hulpprogjes onder Win7

anoniem

Vraag

Iemand enig idee of de reeks redelijk bekende hulpprogramma's zoals b.v. TweakUI (MS), PageDefrag en Autoruns (Sysinternals) en dergelijke ook nog werken onder Win7 ofwel in een Win7 versie bestaan? Edit: Waar ik ook nog niets over heb gelezen (kan aan mij liggen :wink: ): is het register nog steeds op de bekende wijze opgebouwd en door de gebruiker te benaderen via "[u:539e493a2e]regedit[/u:539e493a2e]".....?
Link naar reactie

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Een aantal Windows 7 utilities staan al in deze hyperlink [url=http://www.downloadsquad.com/2009/05/29/7-free-windows-7-tweaking-utilities/]7 free Windows 7 tweaking utilities.[/url] De overige van de utilities zou je kunnen checken op compatibiliteit op deze Microsoft hyperlink http://www.microsoft.com/windows/compatibility/windows-7/en-us/default.aspx
Link naar reactie
  • 0
Op de comptabiliteitspagina worden TweakUI (MS), PageDefrag en Autoruns (Sysinternals) niet eens herkend...... :roll: :? Iemand al aan het hobby'en geweest met deze progjes? Edit: Dat "advanced search" is niet helemaal waterdicht: Tweak UI (spatie) kende-ie wel, die andere horen (denk ik) bij PowerTools. De hele mikmak is NIET compatible. Redelijk triest, denk ik! :cry:
Link naar reactie
  • 0
Ik ontdekte "tot mijn grote vreugde" ( :cry: ) dat het bij veel meer (hulp)programma's (nog) niet helder is of ze onder Win7 nog (correct) draaien..... Zelfs Google Earth staat nog in die lijst(!). Mijn enthousiasme is dalende; toch maar verder met XP...??? :? (N.b.: dat gedoe met virtual XP lijkt me niet echt wat).
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...