Ga naar inhoud

tweede partitie op HD met windows 7


anoniem

Aanbevolen berichten

L.S. mijn HD is 500 gb , na geheel nieuwe installatie van windows 7 heb ik twee partities van 250 gemaakt gemaakt. Als ik nu programma's en bestanden naar de tweede partie sleep komt er alleen een snelkoppeling te staan. Hoe kan ik een echte tweedeling maken? op C de bestuting , windows 7 , en of de E alle programma's en bestanden.? dank JohnF
Link naar reactie
[quote="J van steen"]L.S. mijn HD is 500 gb , na geheel nieuwe installatie van windows 7 heb ik twee partities van 250 gemaakt gemaakt. Als ik nu programma's en bestanden naar de tweede partie sleep komt er alleen een snelkoppeling te staan. Hoe kan ik een echte tweedeling maken? op C de bestuting , windows 7 , en of de E alle programma's en bestanden.? dank JohnF[/quote] als je een nieuwe partitie heb gemaakt . dan moet je die wel gebruikt klaarmaken . formatteren
Link naar reactie
Je kunt om te beginnen de mappen van geïnstalleerde programma's niet zomaar naar een andere partitie slepen. Als je die twee-deling wilt zoals je zelf beschrijft, zal je zo'n beetje de meeste programma's opnieuw moeten installeren en dan tijdens die installatie aangeven op welke plek (de e-partitie) je ze wilt hebben. Er zijn zelfs programma's die persé op de c-schijf willen staan, maar dat zijn uitzonderingen. Overigens kun je met slepen van mappen wel mappen in zijn geheel verplaatsen. Je moet dan tijdens het slepen de shift toets ook in gedrukt houden en als je dit met de control-toets in gedrukt doet, dan kopieer je een map.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...