Ga naar inhoud

Hoe verplaats ik distributielijst Outlook?


anoniem

Aanbevolen berichten

De secretaresse op het werk heeft een distributielijst gemaakt met als naam 'medewerkers'. In de distributielijst staan een honderd emaildressen en de bijbehorende naam. Zij houdt deze distributielijst upto date. Nu wil ik op mijn computer in outlook deze distributielijst importeren. Kan dat en hoe doe ik dat? De computers zitten in een windows netwerk systeem.
Link naar reactie
Er zijn twee manieren. De eerste is makkelijk. Laat haar een mail opstellen gericht aan iedereen. Deze mail niet versturen maar opslaan als MSG bestand. Als je dit bestand kopiëert heb je alle e-mail adressen. Andere manier is via de export wizard van Outlook. Dit bestand kun je weer inlezen in outlook via de ... import wizard. Zit onder "bestand - importeren exporteren" Je kunt het beste het via de export functie doen. Tuurlijk blijft het bestand op de pc van de secretesse staan, dat is juist de bedoeling van het exporteren. Het lukt iedereen om een pst bestand te maken - ga oefenen, je kunt niets beschadigen aan outlook op deze manier.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...