Ga naar inhoud

Hoe Windows live te verwijderen


anoniem

Aanbevolen berichten

Na een (vermoedelijk onbetrouwbare) update van Windows Live ongeveer half oktober kan ik geen e-mail meer verzenden, geen berichten printen en ook geen foutmelding naar Microsoft zenden als het prog door deze handelingen er spontaan mee stopt. De verzending van de foutmelding wordt direct geblokkeerd. Meestal moet ik daarna de computer dan opnieuw opstarten. Windows Live is alleen nog te gebruiken om berichten te ontvangen. Bij al het andere klapt hij er uit. Ook latere updates geven tot nu toe geen verbetering. De virusscanners treffen geen narigheid aan. Noodgedwongen ben ik overgestapt naar Outlook. Als ik nu bij software, Windows Live Essentials probeer te verwijderen dan lukt dat niet. Het blauwe vlak verandert 4 sec van kleur en wordt dan weer blauw. Verder krijg ik geen meldingen of iets dergelijks. Ik gebruik Windows XP prof. Wat moet ik doen?[b:12063b211a][/b:12063b211a]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Je zou kunnen proberen windows live opnieuw te installeren, hopelijk hersteld de fout dan. Of je kunt proberen de updates te verwijderen. Of systeemherstel proberen naar een datum waarbij het wel goed werkte Of je zou de windows live map onder program files op de c:// schijf kunnen verwijderen en daarna opnieuw te installeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...