Ga naar inhoud

veel problemen met Vista


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, pas geleden heb ik op mijn laptop opnieuw vista geinstalleerd. maar al gauw had ik problemen met drivers die niet goed geinstalleerd zouden zijn, en compatibiliteids problemen met het spelen van games. ik heb er nog steeds geen oplossing voor gevonden, en er blijven maar problemen bijkomen. onderdeel van het bestuursysteem loopt vast, internet loopt vast om niks. ik kan soms nergens op klikken waardoor ik hem 100 keer opnieuw moet opstarten. ik kan nergens antwoorden vinden. ik heb vanalles geprobeerd, computer is schoon, geen spyware/virussen. ik gebruik regelmatig Ccleaner om de onnodige rommel weg te halen. dus hoop ik maar dat iemand een oplossing voor me weet. :) alvast bedankt. en mijn excuses als ik het in het verkeerde forum heb geplaatst, ik had geen flauw idee waar ik het moest plaatsen.
Link naar reactie
cd geeft geen andere drivers aan. internet ook al gezocht welke ik moest updaten, heb ik gedaan, sommige waren niet nodig. maar het werkt nog steeds niet. als ik opstart is het nog steeds niet compatible. voordat ik vista opnieuw installeerde had ik nergens last van en deed alles het. en elke keer als ik opstart krijg ik ifxspmgt.exe toepassingsfout
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...