Ga naar inhoud

windows 7 ultimate 64 bit upgrade vanaf xp 32 bit


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zie in je specs dat je in totaal 2 Gb werkgeheugen hebt. Is het dan wel de moeite waard om een 64 bit OS te installeren? 64 bit stelt meer eisen aan je systeem, ook qua geheugen. Ik weet niet zeker of je bak echt veel sneller zal worden van 64 bit... (Ik heb ergens een vergelijkbare kast staan, ook met 2 Gb geheugen, en die draait fantastisch met 32 bit Windows 7! Kost trouwens allebei toch maar 18 euri bij Surfspot :wink:)
Link naar reactie
[quote:f3139d56d9="TomK79"]Ik zie in je specs dat je in totaal 2 Gb werkgeheugen hebt. Is het dan wel de moeite waard om een 64 bit OS te installeren? 64 bit stelt meer eisen aan je systeem, ook qua geheugen. Ik weet niet zeker of je bak echt veel sneller zal worden van 64 bit... (Ik heb ergens een vergelijkbare kast staan, ook met 2 Gb geheugen, en die draait fantastisch met 32 bit Windows 7! Kost trouwens allebei toch maar 18 euri bij Surfspot :wink:)[/quote:f3139d56d9] 18 euri alleen als je medewerker van een onderwijsinstelling bent ;)
Link naar reactie
Mijn moeder heeft haar 32bit NL versie al gekocht. Dus ik de 64bit. Als ik kijk naar mijn XP licentie die ik nu 6 jaar in bezit heb. Ik begon met 512MB geheugen en nu zit ik op 2GB. Trek ik deze lijn door voor Windows 7, dan heb ik zeker wat aan 64 bit. En op mijn eigen surfspot kan ik voor 50 euro windows 7 kopen. Kan ik beter voor dat geld wat geheugen bijprikken.
Link naar reactie
Je zou ook voor de 32 bit Engelse versie kunnen gaan, en dan een Nederlandse language pack installeren. Dat kan gratis met Ultimate. Alleen word je dan wel steeds begroet met "welcome" i.p.v. "welkom". :wink: Veel verschil maakt het allemaal niet, eigenlijk, 32 of 64 bit... je merkt het pas écht als je meer dan 3 Gb werkgeheugen hebt, dan heb je het meest aan 64 bit. Daar beneden moet het volgens mij weinig uitmaken. (Ik wist trouwens niet dat er verschillen waren tussen studenten en medewerkers bij Surfspot, qua prijs...)
Link naar reactie
[quote:02b926bbba="TomK79"]Je zou ook voor de 32 bit Engelse versie kunnen gaan, en dan een Nederlandse language pack installeren. Dat kan gratis met Ultimate. Alleen word je dan wel steeds begroet met "welcome" i.p.v. "welkom". :wink: Veel verschil maakt het allemaal niet, eigenlijk, 32 of 64 bit... je merkt het pas écht als je meer dan 3 Gb werkgeheugen hebt, dan heb je het meest aan 64 bit. Daar beneden moet het volgens mij weinig uitmaken. (Ik wist trouwens niet dat er verschillen waren tussen studenten en medewerkers bij Surfspot, qua prijs...)[/quote:02b926bbba] [b:02b926bbba]Studenten/leerlingen[/b:02b926bbba] MS Windows 7 Professional Upgrade (32-bits) NL ¤ 48,75 MS Windows 7 Professional Upgrade (32-bits) UK ¤ 48,75 MS Windows 7 Ultimate Upgrade (32-bits) NL ¤ 69,75 MS Windows 7 Ultimate Upgrade (32-bits) UK ¤ 69,75 MS Windows 7 Professional Upgrade (64-bits) NL ¤ 48,75 MS Windows 7 Professional Upgrade (64-bits) UK ¤ 48,75 MS Windows 7 Ultimate Upgrade (64-bits) NL ¤ 69,75 MS Windows 7 Ultimate Upgrade (64-bits) UK ¤ 69,75 [b:02b926bbba]Medewerkers[/b:02b926bbba] MS Windows 7 Professional Upgrade (32-bits) NL ¤ 17,00 MS Windows 7 Professional Upgrade (32-bits) UK ¤ 17,00 MS Windows 7 Ultimate Upgrade (32-bits) NL ¤ 17,00 MS Windows 7 Ultimate Upgrade (32-bits) UK ¤ 17,00 MS Windows 7 Professional Upgrade (64-bits) NL ¤ 17,00 MS Windows 7 Professional Upgrade (64-bits) UK ¤ 17,00 MS Windows 7 Ultimate Upgrade (64-bits) NL ¤ 17,00 MS Windows 7 Ultimate Upgrade (64-bits) UK ¤ 17,00
Link naar reactie
[quote:62cb0d5013="TomK79"]Je zou ook voor de 32 bit Engelse versie kunnen gaan, en dan een Nederlandse language pack installeren. Dat kan gratis met Ultimate. Alleen word je dan wel steeds begroet met "welcome" i.p.v. "welkom". :wink: Veel verschil maakt het allemaal niet, eigenlijk, 32 of 64 bit... je merkt het pas écht als je meer dan 3 Gb werkgeheugen hebt, dan heb je het meest aan 64 bit. Daar beneden moet het volgens mij weinig uitmaken. (Ik wist trouwens niet dat er verschillen waren tussen studenten en medewerkers bij Surfspot, qua prijs...)[/quote:62cb0d5013] Je pc word op deze manier sloom! je kan beter nl versie halen.
Link naar reactie
[quote:1fba617723="Verhoeven"][quote:1fba617723="TomK79"]Je zou ook voor de 32 bit Engelse versie kunnen gaan, en dan een Nederlandse language pack installeren. Dat kan gratis met Ultimate. Alleen word je dan wel steeds begroet met "welcome" i.p.v. "welkom". :wink: Veel verschil maakt het allemaal niet, eigenlijk, 32 of 64 bit... je merkt het pas écht als je meer dan 3 Gb werkgeheugen hebt, dan heb je het meest aan 64 bit. Daar beneden moet het volgens mij weinig uitmaken. (Ik wist trouwens niet dat er verschillen waren tussen studenten en medewerkers bij Surfspot, qua prijs...)[/quote:1fba617723] Je pc word op deze manier sloom! je kan beter nl versie halen.[/quote:1fba617723]Bron?
Link naar reactie
Ik heb nu vista 32bit home edition en wil ook windows 7 ultimate (upgrade) kopen. Nu wil ik graag de 64 bit versie gaan proberen. Volgens de tabel zou het moeten kunnen (custum install). Zou ik een 'illegale' versie kunnen downloaden en dan mijn windows legaal maken door mijn orginele serial in te voeren? Ik wil namelijk een schone installatie. Dus het liefst partitie formateren en dan een schone versie installeren. Dit kan volgens mij niet van een upgrade dvd ofwel. Verder lees ik hier dat een serial zowel voor een 32bit versie als een 64bit versie werkt. Waarom moet ik dan aparte versies kopen (via surfspot). Als je hem in de winkel koopt zou er een 64bit en 32bit versie zitten in je hoesje. Hoe werkt dit bij een upgrade? Kan iemand mij helpen met deze vragen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...