Ga naar inhoud

Packard Bell BG45 laptop, internet stopt deels na 10 min


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn vriendin zit nu in engeland voor d'r studie en heeft een nogal irritant probleem met haar laptop. Ze heeft een Packard Bell BG45 met windows vista home premium. Het probleem is dat na zo'n 10 minuten ze niet meer kan internetten met IE of FF. Ook lukt 't niet meer om sites te pingen. Maar msn blijft wel gewoon werken! Firewall (zonealarm) & virusscanner (avast) uitschakelen heeft geen effect. Alleen een reboot helpt voor zo'n 10 minuten. Ze maakt verbinding via een draadloos netwerk. Andere drivers hebben niets uitgehaald. Gezien 't feit dat msn gewoon doorwerkt lijkt dit mij geen hardwareprobleem, maar eerder een softwareprobleem. En dan gok ik op windows vista als de boosdoener (loopt ook niet heel stabiel namelijk). In 't verleden heb ik een 'schone' installatie van Vista gedaan. Relatief schoon, want 't komt van zo'n recovery partitie gevuld met Packard Bell zooi. Mocht niet baten... Iemand een idee hoe dit aan te pakken?
Link naar reactie
Niet met een oplossing , alleen met exact tzelfde probleem. Heb al een HT log geplaatst maar ook daarin zitten geen verwijzingen. Ik kreeg gister tijdens Inetten wel een vage melding van MS dat er een technischp probleem was waar ze geen oplossing voor hadden , maar ik werd doorgelinkt naar hun site waar je een "all-in-one scanner "kon instaleren....Gedaan, maar t hele ding is op mn lappie niet te vinden 8) Het treed hier op willekeurige tijden op , ook niet gerelateerd aan sites oid. Ik denk dat we moeten hopen op een OHja moment van anderen Annjo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...