Ga naar inhoud

Backup in Vista...problemen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik maak al sinds de aanschaf van deze computer meer dan 2 jaar geleden dagelijks een backup van mijn bestanden op een externe harde schijf door middel van de backup-faciliteit van Vista. Echter sinds 2 weken wordt dit programma de externe harde schijf niet meer herkend. De schijf is verder wel te benaderen en ik kan er gegevens op schrijven en weer van afhalen. De schijf lijkt verder ook normaal te functioneren. Hoe krijg ik mijn schijf weer werkend in de backup?
Link naar reactie
Als je de beschikking hebt over een andere externe schijf, probeer die dan aan te sluiten en kijk of hetzelfde probleem zich voordoet. Zo ja, dan kan het zijn dat er ergens iets is misgegaan in je register. Teruggaan naar een eerder herstelpunt (van langer dan 2 weken geleden) zou dan een optie kunnen zijn (het proberen waard in elk geval). Zo nee, dan zou het toch aan de schijf kunnen liggen. Je zou kunnen proberen om eerst de belangrijkste gegevens van die schijf te back-uppen en hem vervolgens helemaal te formatteren. Daarna nog eens proberen. Heb je geen andere schijf die je kunt proberen, dan lijkt optie 2 me sowieso het proberen waard. Misschien kun je hier iets mee... veel verder dan dit gaat mijn ervaring helaas ook niet...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...