Ga naar inhoud

E-mail client in Windows 7


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen, Draai nu vlekkeloos een test versie van Windows7. Bevalt mij uitstekend, is ook Nederlands talig die ik heb. Alleen mis ik hierin wel iets heel belangrijks en dat is een E-mail cliënt. Nu heb ik dus gelezen dat er in de Windows 7 test versie geen E-mail cliënt in zit. Nu is mijn vraag heeft de originele versie (die verkocht wordt) wel een e-mail cliënt ? Zo ja heeft deze e-mail cliënt wel een Nederlandse spellingscontrole? Heb al mijn mail (bij elkaar zo'n 6 gb) geprobeerd te importeren van Outlook Express naar Outlook, maar dat lukte niet. Kreeg overal opeens de datum van vandaag in plaats van de werkelijke data. En niet alles werd geïmporteerd naar Outlook . Als Windows 7 wel een e-mail programma heeft met Nederlandse spellingscontrole, dan ga ik die morgen kopen, als dit niet het geval is, blijf ik gewoon XP draaien. Wie o wie weet hier het antwoord op?
Link naar reactie
Weet ik zo niet. Outlook express zal echter niet in 7 verschijnen, en microsoft is live behoorlijk aan het pushen. De interface van thunderbird lijkt aardig op MSOE, dus zou je je daar wel mee moeten kunnen redden. Er zijn overigens nog wel meer alternatieve clients te vinden. Maar deze twee zijn wel de belangrijkste, naast outlook uiteraard. Maar die is weer gebonden aan offfice, wat niet iedereen heeft of gebruikt.
Link naar reactie
Microsoft Outlook 2003 werkt uitstekend onder Windows 2007, geen problemen, alleen met mijn mail importeren op de Windows XP computer naar Outlook 2003 krijg ik alle mail op de datum van vandaag en niet naar de oorsprokelijke datum. Hierdoor is alles veel lastiger terug te vinden. Verder Windows Mail heeft geen Nederlandse spellingscontrole, en na installatie hiervan is mijn pc zeer traag geworden. Na verwijdering weer normaal in snelheid. Thunderbird vind ik persoonlijk niet echt prettig werken, dit geldt ook voor IncrediMail werkt ook niet prettig. Maar zo te lezen is er in de definitieve versie geen mail programma te vinden in Windows 7, nou dan scheelt mij dit weer geld, dan zet ik er mooi weer Windows XP op. Ben nu ook bezig om Linux te downloaden, dus wie weet stap ik daar wel naar over en dan is het helemaal vaarwel met Windows. Windows Mail van Vista was een prima programma, behalve dan dat er geen spellingscontrole in zit.
Link naar reactie
Hoi, Het volgende heb ik net gelezen op het forum van microsoft misschien hebben jullie er iets aan Weet zelf niet of dit werkt, heb nog geen win 7 1) Hernoem eerst, in Windows 7(!), de directory "windows mail", die te vinden is in de directory "\program files\", naar bv windows mail-oud 2) Van een **Windows Vista** (zelfde taal, Ultimate/Home Basic etc.. maakt niet uit) : Kopieer, van Windows Vista(!) , de map windows mail naar \program files van de Windows 7 installatie 3) Maak een snelkoppeling naar C:\Program Files\Windows Mail\WinMail.exe 4) Start Windows Mail door op deze snelkoppeling te klikken.
Link naar reactie
[quote:049f07cca9="hulpdienst"]Microsoft Outlook 2003 werkt uitstekend onder Windows 2007, geen problemen, alleen met mijn mail importeren op de Windows XP computer naar Outlook 2003 krijg ik alle mail op de datum van vandaag en niet naar de oorsprokelijke datum. Hierdoor is alles veel lastiger terug te vinden. [/quote:049f07cca9]Dat kun je ook anders doen... Je installeert Outlook 2003 onder Win7.... Maak daar jouw account aan..... kopieer de pst file van XP naar de Win7 pc en [b:049f07cca9]koppel[/b:049f07cca9] dit pst bestand... Nu sleep je de mailsubmappen van de oude pst naar de nieuwe inbox of andere map die je aangemaakt hebt... Lijkt me sterk dat nu de datum mee verandert...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...