Ga naar inhoud

Probleem met xp


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Allereerst zal ik me even voorstellen ik ben Sebastiaan en ik ben een probleem. Mijn windows XP (crack) vertoont problemen, het geeft namelijk de foutmelding: Windows/System32/Config error. Nu heb ik dit al vaker gehad en heb ik aardig wat sites gevonden waarmee ik het probleem voorgoed kan laten verdwijnen. Nu is echter het probleem dat mijn toetsenbord(en), zowel aangesloten via usb als via de aparte ingang ervoor, niet meer reageren. Ik heb mijn toetsenbord nodig om in de setup te komen of om mijn pc via de cd-rom van windows op te starten maar mijn toetsenbord reageert dus niet! Als ik mijn toetsenbord in en uit de ingang van de pc doe dan zie ik kort de lampjes branden, dit duidt dus op connectie (of herkenning?) ervan. Maar als mijn toetsenbord eenmaal is aangesloten reageert het nergens op (geen num-lock etc.). Heeft iemand een idee wat het probleem is en hoe ik dit kan oplossen (als ik mijn bestanden wil behouden)? Alvast bedankt :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...