Ga naar inhoud

RtSigs?


anoniem

Aanbevolen berichten

Na de laatste Win (XP) Update sessie, blijkt er op mijn beide systemen een map [b:c380d7423b]RtSigs[/b:c380d7423b] met submap [b:c380d7423b]Data[/b:c380d7423b] aanwezig in de [b:c380d7423b]Temp[/b:c380d7423b]. map (inhoud nul). Dat-ie verwijderd kan worden, neem ik direct aan, maar heeft iemand een idee m.b.t. het waarom, wat en hoe? :roll: Googelen leverde niets op.
Link naar reactie
Toevallig? Nee! Die map is er geplaatst tijdens een van de 11/12 Updates. Ik kijk altijd even na of er geen rommel is achtergebleven na wat voor update dan wel installatie dan ook. :wink: Deze kwam er uit rollen.... En niet op 1 systeem, maar op een XP Pro en op een XP Home systeem! Dus.... Tja..... :roll: :roll: Edit Het verhaal blijkt nog niet compleet te zijn........: Eveneens op [u:e77ad11599]beide[/u:e77ad11599] systemen in de Temp map: een map [b:e77ad11599]History[/b:e77ad11599] met onderliggende map [b:e77ad11599]Results[/b:e77ad11599], eveneens tijdens de Update installatie geplaatst. Beide mapstructuren (RtSig en History) op gelijke tijdstippen geplaatst. Gezien dit tijdstip [u:e77ad11599]ZOU[/u:e77ad11599] [b:e77ad11599]KB969059[/b:e77ad11599] de oorzaak [u:e77ad11599]KUNNEN[/u:e77ad11599] zijn..... Voor de volledigheid: beide systemen zijn na aanmelding via AutoUpdate "bijgewerkt" via de Windows Update pagina (geen zin om dagen te wachten op een download). Maar die "tactiek" heb ik al vaker toegepast.
Link naar reactie
Hoi, Leeuw, je hebt gelijk, sorry voor mijn eerste fout antwoord: ik had twee dagen geleden enkele updates binnengehaald en dacht dat ik ze alle had. Nu wist ik wel dat er gisteren een 'monsterupdate' binnen zou moeten komen hebben - en normaal komen die bij mij automatisch binnen - maar die was niet binnengekomen en ik dacht dus (fout) dat die van twee dagen geleden eerder gereleased was en dat ik dus alles binnenhad. Na je vorig antwoord besloot ik toch maar eens manueel naar Windows Update te gaan wandelen en inderdaad: er lagen er nog 18 op mij te wachten. Nu ik die binnenheb, heb ik ook de mappen die jij vermeld. Maar een verklaring ervoor heb ik niet (tenzij dat men enkele van die updates te snel op het net gooide / moest gooien, zodat men vergat van het wissen van 'resten' erin in te bouwen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...