Ga naar inhoud

windows 7 vast in bootscreen


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb kortgeleden een laptop aangeschaft. het is een msi GX623 er zit een intel P7350 processor in en een ATI mobility radeon HD 4670 een 5400rpm 320 gb harddisk en 4 gb werkgeheugen. ik draai windows 7 ultimate 64 bit. het probleem is, hij kwam zonder besturingssysteem, dat heb ik geinstalleerd. nou blijft mn laptop bij het opstarten 6 minuten hangen in het boot screen [img:8551685020]http://www.sevenforums.com/attachments/customization/9896d1241661755-windows-7-build-7000-logon-screen-wallpaper-1280x960-windows_7_6956_bootscreen_xp_by_tsr_pr.jpg[/img:8551685020] (niet een eigen screen shot, maar in dat scherm blijft hij dus hangen) het logo word wel langzaam feller en minder fel, dus hij staat niet vast maar mn HD ledje licht niet op. daarna gaat hij gewoon door naar het wachtwoord scherm en draait vervolgens soepel. het zelfde probleem dook op toen ik na meerdere herinstallaties van windows 7 windows vista ultimate 64bit had geïnstalleerd. ik heb al geprobeerd om mn hardware te verwijderen en te herinstallatie in het apparaat beheer. en na veel gegoogle heb ik mensen met de zelfde soort problemen gevoonden met andere oorzaken (voornamelijk dualboot als oorzaak). alle drivers meerdere keren geinstalleerd. zowel van de fabrikanten van de onderdelen zelf als van de msi site. kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om dit te verhelpen?
Link naar reactie
[quote:88a35785ac="matel"]Die laptop hoort gewoon met Windows te komen. Waar heb je hem gekocht?[/quote:88a35785ac] bij de paradigit. was een aanbieding. ondertussen wat verder geprobeert en geconcludeerd dat het een hardwarematige fout is. de laptop is terug voor reparatie en binnenkort (2 tot 3 weken, veel te lang dus) krijg ik hem weer terug.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...