Ga naar inhoud

mediaplayer 12 in Windows 7 - kan playlist niet opslaan


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb afgelopen weekeind Windows 7 geinstalleerd (ultimate). Het ziet er allemaal prachtig grafisch uit. Nu heb ik op mijn pc meedere partities voor film, foto en muziek. Dus het leek mij leuk om dit in de mediaplayer af te spelen (en toe te voegen). En toen kwamen er problemen. Ik kan dus geen playlisten maken of opslaan. Je krijgt dan een foutmelding dat het niet gelukt is (met een url erbij). Als je daar op klikt krijg je een unkown problem. Zal vast met rechten te maken hebben of zo. Ik heb op internet gezocht en daar had iemand hetzelfde probleem, en hij had het opgelost om door met een ander programma een playlist te maken. Dit kan toch niet de bedoeling zijn ? Heeft iemand hetzelfde probleem ? Gr Karel,
Link naar reactie
[quote:d14fd159f6="Moonstar"]Ik heb afgelopen weekeind Windows 7 geinstalleerd (ultimate). Het ziet er allemaal prachtig grafisch uit. Nu heb ik op mijn pc meedere partities voor film, foto en muziek. Dus het leek mij leuk om dit in de mediaplayer af te spelen (en toe te voegen). En toen kwamen er problemen. Ik kan dus geen playlisten maken of opslaan. Je krijgt dan een foutmelding dat het niet gelukt is (met een url erbij). Als je daar op klikt krijg je een unkown problem. Zal vast met rechten te maken hebben of zo. Ik heb op internet gezocht en daar had iemand hetzelfde probleem, en hij had het opgelost om door met een ander programma een playlist te maken. Dit kan toch niet de bedoeling zijn ? Heeft iemand hetzelfde probleem ? Gr Karel,[/quote:d14fd159f6] Dit is wat ik krijg als ik links boven op afspeelijst klik en wil opslaan: Er is een probleem opgetreden tijdens het maken of opslaan van de afspeellijst. Keuze uit "sluiten" of "help op het web" en dat is deze link: http://windows.microsoft.com/en-US/windows7/IDFallback Iemand een idee ? Ik heb intussen al meer topic's gevonden over dit onderwerp alleen helaas geen oplossingen. Gr Karel,
Link naar reactie
  • 3 weken later...
wat dacht je hiervan Playlists (MP3) in Windows 7 media player zijn geen probleem Als ik de knop links boven gebruik waar je lijstopties mee kunt maken dan verschijnt ook bij mij een error Ik kan echter wel een playlist maken in windows 7 met de knop lijstopties rechtsboven onder synchroniseren. Als je de bestanden in de opgeslagen subdirectory benaderd in de media player dan verschijnen de albums en artists automatisch (zie albums en artists links boven). Je kunt daarna de playlist bewerken deleten en toevoegen door bestanden met de verkenner naar de playlists in de media player slepen. Dit werkt bij mij heel goed heel goed. Prima zelfs via internet worden eventuele albums compleet gemaakt (zie rechtsonder de internet download icoon voor de aanvullende info download) Ik heb zelf geen verstand van Muziek en/of Video, maar misschien vorige forumleden wel. Succes ermee,
Link naar reactie
robbertone bedankt voor je antwoord. Ik heb intussen al een oplossing. Het waren wat register instellingen die niet goed zitten. Ik heb via een ander forum een reg bestand gekregen en dat werkte perfect. Gr Karel, [quote:45465aac33="robbertone"]wat dacht je hiervan Playlist Windows 7 media player zijn geen probleem Als ik de bestanden in een subdirectory opsla dan is dit de playlist in windows 7. Ik kan ook geen playlist maken in windows 7 met de knop playlist maken , maar als je de bestanden in de opgeslagen subdirectory benaderd in de media player dan verschijnen de playlists automatisch (zie albums en artists links boven). Je kunt daarna de bestanden met de verkenner naar de playlists in de media player slepen. Dit werkt bij mij heel goed heel goed. Prima zelfs via internet worden eventuele albums compleet gemaakt (zie rechtsonder de internet download icoon voor de aanvullende info download) Ik heb zelf geen verstand van Muziek en/of Video, maar misschien vorige forumleden wel. Succes ermee[/quote:45465aac33]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...