Ga naar inhoud

Mogelijkheid om "Blokkering onbekend progr" uit te


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een paar programma's die ik regelmatig gebruik, maar waarvan Vista telkens bij het opstarten daarvan aangeeft "Onbekend programma wil toegang tot uw computer verkrijgen" Keuze Annuleren of Toestaan. Ik word daar helemaal niet goed van ....elke keer die vraag weer. :cry: Kan ik dat ergens veranderen? Al vast bedankt voor enig info. Groet, Gerrie
Link naar reactie
dit lijkt toch meer op een firewall zaak.... virusscanners zijn niet alleenzaligmakend, soms is een progje als malwarebytes nodig om je definitief van de ellende af te helpen. achterhaal in elk geval de naam van dat programma´tje en vind uit of het schadelijk dan wel onschadelijk is! mee eens overigens dat je defender uit kan zetten als je een moderne virusscanner (dagelijks geupdate) gebruikt.
Link naar reactie
Hopeloos,.... :evil: Inderdaad Defender zorgt voor de blokkade. Maar ik heb het bewuste programma toegevoegd in de lijst onder Opties en het bewuste programma (TotalCommander) in de lijst gezet die niet gescand hoeft te worden. Maar nog steeds vraagt de PC aan mij of dit "geblokkeerde" programma uitgevoerd mag worden of moet worden geannuleerd. Heeft iemand nog een idee? Al vast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...