Ga naar inhoud

opruimen


anoniem

Aanbevolen berichten

Op mijn oude computer had ik altijd norton + norton utilities met daarbij windoctor om allerlei zaken te controleren en op te ruimen. Dat was nog Norton Systemworks 2000. De Nortonprogramma's daarna waren een drama, maar ik mis Windoctor nog wel. Bestaat er een programma dat hetzelfde doet (betaald mag) als Windoctor? Ik heb pas nog een programma geprobeerd dat wel analyseerde, maar toen ik iets wilde repareren moest ik eerst betalen. Dat probeerde ik ook, maar mijn creditkaarten werden beide niet geaccepteerd. Heeft iemand een advies? Gerda
Link naar reactie
[quote:41f90872ed="vxvk"]Die standaardtips meteen na mijn vraag vind ik niet altijd plezierig. Maar misschien is daar niets aan te doen. Norton antivirus had ik al. Gelukkig is er nog een gewoon antwoord ook. Ik ga Norton Utilities wel halen bij MYCOM bij ons in de buurt. Bedankt Dragon. Gerda[/quote:41f90872ed] Dat is geen standaardtip, maar een ordinaire advertentie waarmee de redactie een extraatje probeert te verdienen. Is een gratis schoonmaakprogramma als [url=http://www.ccleaner.com/]CCleaner[/url] niet het proberen waard ?
Link naar reactie
[quote:18d745d48f="vxvk"]Die standaardtips meteen na mijn vraag vind ik niet altijd plezierig. Maar misschien is daar niets aan te doen. Norton antivirus had ik al. Gelukkig is er nog een gewoon antwoord ook. Ik ga Norton Utilities wel halen bij MYCOM bij ons in de buurt. Bedankt Dragon. Gerda[/quote:18d745d48f] Als je bij Dynabite Norton Internet Security koopt dan krijg je Norton Utilities er gratis bij. Het pakket bevat dus 2 licenties die je op 3 computers kan installeren. https://www.dynabyte.nl/artikel/SW08478/ :o
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...