Ga naar inhoud

2mans-zaak op Vista Home??


anoniem

Aanbevolen berichten

Wellicht is deze vraag eerder op dit forum gesteld, maar ik kan m zo 1-2-3 niet vinden. :? Vandaar bij deze nogmaals: Mag ik als kleine ondernemer werken op mijn laptop waarop ik ook prive werk? Op deze laptop staat een legale versie van Vista Home. Maarja, ik maak op deze laptop ook facturen voor het bedrijf. M.A.W: ben ik [b:7983b675a6]VERPLICHT [/b:7983b675a6] om als ondernemer gelijk een dure Business versie op mijn laptop te zetten, of mag ik gewoon legaal werken onder Home?:? Alvast bedankt voor de antwoorden! :D
Link naar reactie
Andre, ik heb je (voorlaatste) antwoord even verkeerd geinterpreteerd. Sorry. Je zei Neen, en dacht even dat je daarmee antwoord gaf op de afsluiting: [i:bb9c7ce13d]"...of mag ik gewoon legaal werken onder Home? "[/i:bb9c7ce13d] Maar je bedoelde dus wat anders. Prima, ik ben weer gerust gesteld en hoef me geen zorgen te maken! Nogmaals bedankt! Factuur met Hema pen zie ik wel tegemoet :wink:
Link naar reactie
Dat die versies een bepaalde naam hebben houdt niet in dat het gebruik van die versie zich beperkt tot het "naamgebied" . De home-versie mag je overal gebruiken, of dat nu zakelijk is of niet. Dat geld andersom natuurlijk ook voor de business -versie. Als je die graag thuis wilt gebruiken moet je dat zelf weten. De versies hebben allemaal een andere prijs, maar dat heeft te maken met zaken die bij sommige versies wel aan boord zijn en bij andere weer niet. Hoe uitgebreider je windows versie, hoe duurder. Het gaat er meer om dat je kiest voor een versie waar alles op zit wat jij nodig hebt en meer hoeft dus niet.
Link naar reactie
[quote:c98c9474d7="globus1"]Andre, ik heb je (voorlaatste) antwoord even verkeerd geinterpreteerd. Sorry. Je zei Neen, en dacht even dat je daarmee antwoord gaf op de afsluiting: [i:c98c9474d7]"...of mag ik gewoon legaal werken onder Home? "[/i:c98c9474d7] Maar je bedoelde dus wat anders. Prima, ik ben weer gerust gesteld en hoef me geen zorgen te maken! Nogmaals bedankt! [b:c98c9474d7]Factuur met Hema pen zie ik wel tegemoet :wink:[/b:c98c9474d7][/quote:c98c9474d7] Ok, prima....fijn gerustgesteld. En: stuur jouw adres maar via een PB... er kan wel een vette rekening opgemaakt worden...;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...