Ga naar inhoud
  • 0

Windows kan geen software meer uitvoeren

anoniem

Vraag

Hallo, Een aantal dagen geleden heb ik een herstelpunt terugzet nadat de driver voor een usb netwerk adapter niet meer naar behoren werkte. Vlak voor het terugzetten liep Kaspersky na veel foutmeldingen vast. Toen ik de pc weer opstartte na het terugzetten gaf Kaspersky opnieuw een foutmelding, en het pictogram verdween uit de taakbalk. De usb adapter werkt weer, maar ik zit nu met het probleem dat ik geen programma's kan uitvoeren. Ik had het vermoeden dat Kaspersky windows vastlegde, en daarom probeerde ik de installatie te herstellen via de cd. Ik kan deze computer openen (na zeer lang wachten), en naar de bestanden zoeken op de cd. Maar windows geeft geen respons wanneer ik het .exe bestand op de install. cd open. Voor alle andere progs geldt hetzelfde. Heb zelf al veel gegoogled, maar daar kwam alleen een herinstallatie van windows als oplossing uit. Hoop dat jullie me verder kunnen helpen, gr Thijs
Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Beste Thijs1992, je kunt altijd even contact opnemen met onze telefonische helpdesk via 0900-5284357 (KAVHELP), of kijken op: http://support.kaspersky.com/nl/home. Als de problemen veroorzaakt worden door de Kaspersky Anti Virus software dan is het ongetwijfeld op te lossen. We hopen dat het probleem snel opgelost is, met vriendelijke groet, Dennis Kaspersky Lab Communicatie
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...