Ga naar inhoud

Application data verwijderen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik downloade normaal gesproken naar mijn 'D-schijf',maar omdat die vol was,nu naar mijn Ç-schijf'. Op een gegeven moment kreeg ik de melding 'schijf vol' Na enig zoeken zag dat de map "C:\Documents and Settings\GEORGE\Application Data\GrabIt" een inhoud had van 33 gb. (Articles 25 gb. en Temp 8.26 gb.) De (film)bestanden in de map 'Temp' had ik al uit de download map gewist,enin de map 'Articles' staan mappen van nieuwsgroepen,zoals Alt.binaries.boneless Kan iemand mij zeggen of ik hier iets kan verwijderen? George
Link naar reactie
Wilhelm,ook bedankt voor de tip,kan het ook naar de D schijf schrijven,al is het alleen al voor het defragmenteren. Zonder dat ik het wist,het kan wel nut hebben om de History even te bewaren,want afgelopen week was grabit niet goed afgesloten,en was de download lijst leeg.toen ik de films opnieuw downloade ,sprongen de bestanden meteen op 'decoding'zonder opnieuw te downloaden. Aan allen die gereageerd hebben,...... bedankt voor de hulp
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...