Ga naar inhoud
  • 0

Autocomplete en windowsformparking

anoniem

Vraag

Hallo, Heel vaak als ik het systeem afsluit krijg ik de melding: Autocomplete is nog niet afgesloten. Er gaat dan een balkje lopen en het systeem sluit niet, behalve als ik beeindigen onderaan aanklik. Zo af en toe meld het systeem ook bij het afsluiten: windowsformparking. Dit sluit zich vanzelf. Wie weet wat dit kan zijn? Jan.
Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
It seems it is a special hidden application window created by dot net (".net"). When a program is finished with a control (OLE, ActiveX - things like check boxes, dropdown boxes, etc) in dot net, it can dynamically release it back to the system. But with dot net, it goes to this hidden application first. Why is it getting jammed when I reboot all of a sudden? I'm not sure. The most likely reason is it is in an application that I've installed or updated recently. Possibly it is BHODemon or even more likely it is the updated version of Norton Anti-Virus. NAV is showing up with some new icons during updates just lately, so that makes me give that a high likelihood. That and the fact that you would think NAV should be an early-in, late-out driver. zegt google 8)
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...