Ga naar inhoud

Vista HP slaat beeldscherminstelling niet op


Aanbevolen berichten

Sinds een week ben ik het bezit van een ACER REVO R3600 met Windows Home Premium. Deze is via HDMI aangesloten op een 1 maand oude Panasonic 42" Plasma. Mijn probleem is dat als ik de resolutie verander van een resolutie 1900x1200 naar 1700x900 (uit mijn hoofd), dan is bij het opstarten van de pc de instelling weer verdwenen. Het nadeel is dat ik de balken mis. Weet iemand het probleem, want hier wordt ik best wel flauw van. Via het kopje ION bij de instellingen kun je ook het eea instellen, maar helaas ook zonder succes. De pc is voorzien van de laatste updates. De Acer werkt trouwens aardig, is niet supersnel, maar voor het afspelen van wat muziek en het internetten beneden is het voldoende. Gegevens pc: Besturingssysteem Legitieme Windows Vista® Home Premium Processor Intel® Atom™ 230 processor Chipset NVIDIA® ION™ chipset Systeemgeheugen Up to 4 GB SDRAM (dual-channel support on two DIMMs) Harde schijf Serial ATA II hard disk up to 500 GB Grafisch nVidia GeForce 9400 up to 896MB Audio High Definition audio (7.1) I/O Interface 6 USB 2.0 ports Four-in-one card reader High definition headphone and microphone jacks DC-in jack Ethernet port D-Sub VGA port HDMI port eSATA port Optisch station SuperMulti DVD RW with Labelflash™ technology, Blu-ray Disc™ optical drive (optional) Software Microsoft® Office 2007 Trial with Microsoft® Works 8.51 Acer GameZone eSobi™ McAfee® Internet Security Suite 2009 (Trial) Adobe® Reader® Afmetingen 180 (L) x 180 (H) x 30 (W) mm (without bezel) Voeding 65 W adapter with power cord System compliance PC 2001, ENERGY STAR® 5.0 Certification FCC, CE, BSMI, CCC, C-Tick, ETL, Nemko (CB & Bauart) Acer wireless or USB keyboard and mouse Acer LCD monitor Webcam with stand USB speaker VESA mounting kit 3D game pad
Link naar reactie
Ik ben gewend dat als je een instelling veranderd, er een schermpje komt dat je binnen 15 sec. de instelling kunt behouden. Dit scherm krijg ik niet. Bij de Nvidia instelling kan ik deze wijzigen, maar ook zonder succes. Er gaat ergens iets niet goed. Toch is Vista wel wennen als je XP jaren gebruikt hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...