Ga naar inhoud

Meldingen van WGA


Aanbevolen berichten

[quote:87239afd5c="Menno2"]Telkens wanneer ik de computer opstart krijg ik het "Meldingen van Windows Genuine Advantage - Installatiewizard" venster in beeld. Ik wil WGA niet installeren en ik wil dit venster ook niet te zien krijgen. Iemand enig idee hoe ik dit kan uitschakelen? mvg,[/quote:87239afd5c] waarom wil je WGA niet installeren, zolang je een officiele lecentie hebt, kun je dit er gewoon opzetten. Het verminderd de prestaties niet. Als je updates wilt installeren en bijvoorbeeld windows media player de nieuwste versie wilt, dan heb je de wga gewoon nodig. om welke versie van windows gaat het? edit: wanneer je het echt niet wilt en de melding weg wilt hebben is het volgende te proberen: start -> uitvoeren, daar tik je: msconfig, wacht tot het scherm geladen is (bij windows vista even tussendoor op Doorgaan klikken) dan tabblad "opstarten" kijk of daar ergens iets van WGA of iets dergelijks staat. Zet het vinkje daarvan uit. Als het goed is moet de melding zich nu niet meer vertonen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...