Ga naar inhoud

Foutmelding bij installeren Java


Aanbevolen berichten

Hallo, Op een aantal nieuwe PC's bij een klant (HP DC5800, Windows XP Pro SP3) krijg ik een foutmelding bij het installeren van verschillende versies van de Java Runtime Environment (JRE). Tijdens de installatie verschijnt een venster met daarin de tekst: '; wordt verwacht' en een OK knop. Deze melding is gewoon weg te klikken, maar hij komt iedere keer terug als ik een Java applet op een website start. Aangezien de klant voor zijn bedrijfsvoering een Java applicatie gebruikt, is dit vrij irritant. Iemand enig idee waar ik dit in moet zoeken? Zoals ik al schreef krijg ik deze melding bij verschillende versies van JRE vanaf 1.6 update 10. Eerdere versies hebben dit probleem niet, maar die zijn niet geschikt voor de applicatie die de klant gebruikt.
Link naar reactie
[quote:656d3fd437="Lange Pier"]http://www.java.com/nl/download/help/ Hier al geweest? Met windows install cleanup alles eerst van Java verwijderen?[/quote:656d3fd437] Ik heb daar inderdaad al gekeken, maar kon zo gauw niks vinden. Het gaat hier om een stel nieuwe PC's die ik zelf van Windows heb voorzien, door middel van een unattended installatie met de Microsoft Deployment Toolkit. Deze melding heb ik al vanaf de allereerste installatie van Java, dus het kan niet zo zijn dat er overblijfselen van andere versies zijn...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...