Ga naar inhoud

Drivers Acer Aspire 5100


Aanbevolen berichten

Op je driver cd b.v. Of hier je notebook opzoeken. http://www.acer.nl/acer/service.do;jsessionid=C6A6DA372C993E507C9D9110AC5559D2.public_a_14a?LanguageISOCtxParam=nl&miu10einu24.current.attN2B2F2EEF=3744&sp=page15e&ctx2.c2att1=3&miu10ekcond13.attN2B2F2EEF=3744&CountryISOCtxParam=NL&ctx1.att21k=1&CRC=2939325947 Of de drivers downloaden. http://support.acer-euro.com/drivers/ftp/ftp.html Gemakkelijk hè, als het voor je wordt opgezocht. 8)
Link naar reactie
[quote:0ab7a43bb9="robstolk"]dacht u dat ik deze site zelf nog niet gevonden had? ik heb alles geinstalleerd, maar hij blijft met die rijtje zitten.. onder welke titel (catagorie) zouden de PCI drivers staan?[/quote:0ab7a43bb9] Nee, het vermoeden was van niet, dat had je natuurlijk even kunnen melden. :wink: En idd eerst de chipsetdriver, op die ftp site staan alle drivers, ook de cardbusdriver b.v. En heb je geen driver cd? windows zelf daar de drivers laten zoeken kan ook.
Link naar reactie
Wel vanuit apparatbeheer vanaf de uitroeptekens? Doe je het handmatig, bij/in elke map van de uitgepakte drivers staan inf files, die gebruiken om te installeren. Toch snap ik het niet, vorige weer nog voor iemand een vergelijkbare notebook geherinstalleerd met bijna dezefde drivers en geen moeite ermee, windows in de mappen laten zoeken en alles was geïnstalleerd.
Link naar reactie
Als de licentie legaal is gewoon bellen en je krijgt een computer aan de lijn en als je de juiste cijfertjes intoetst dan kan je hem gewoon activeren en in het ergste geval krijg je een medewerker aan de lijn en dan leg je het probleem gewoon voor. Doe ik ook altijd voor klanten.. MS bijt niet ;) :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...