Ga naar inhoud

Kan Messenger (Windows Live) niet installeren


Aanbevolen berichten

Ik maak gebruik van Windows Vista Home Premium en heb Windows Live versie 2008 op m'n pc. Als daarvan de nieuwe versie wordt aangeboden lukt het installeren niet en wordt alles steeds weer teruggedraaid. Er wordt gemeld dat een bepaalde sleutel niet kan worden geopend etc. Heeft iemand enig idee?
Link naar reactie
Ik sta onder Gebruikersaccount te boek als Administrator. Daarnaast moet ik eerst Windows Live openen om de melding te zien voor het installeren van de nieuwe versie. Ik kan 'm dus niet uitschakelen. En al eerder heb ik geprobeerd mijn bestaande versie te verwijderen en daarna een schone installatie uit te voeren. Maar het probleem (de melding!) bleef hetzelfde en ik moest via systeemherstel m'n lopende versie terughalen.
Link naar reactie
Via configuratiescherm wordt bij de programma's alleen Windows Live Essentials vermeld en het verwijderen daarvan lijkt niet te lukken. Moet ik hier mee doorgaan? Is het niet vreemd dat er geen andere onderdelen van Windows Live voorkomen? Bij Program Files zijn Windows Live en Messenger wel te zien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...