Ga naar inhoud

Vista: ALLE snelkoppelingen openen FireFox .....


Aanbevolen berichten

Windows Vista: Mijn snelkoppelingen zijn [b:aa95fd7953][u:aa95fd7953]allemaal[/u:aa95fd7953][/b:aa95fd7953] gekoppeld aan FireFox, ze hebben het icoontje van FireFox en alle programma's uit het menu Start, of vanuit Start >>> Programma's , of Start >>> Documenten openen allemaal Firefox. Dus... bijv. de snelkoppelingen naar Kladblok ziet er uit als een FireFox icoontje en opent Firefox etc, etc, etc. Dit geldt voor alle snelkoppelingen. Hoe kan ik dit weer herstellen? De fout is ontstaan door de installatie van Skype 4, de-installatie heeft geen succes gehad om e.e.a. te herstellen. Ook systeem-herstel heeft geen effect.
Link naar reactie
Ja, door / tijdens de installatie van Skype ontstaaan. Wellicht ook door mn eigen geklooi op dat moment.... Maar ik denk dat wanneer FireFox nu wordt geinstalleerd, alles weer bij het oude / foutieve is? Is nu niet het moment om de snelkoppelingen hun oorspronkelijke waardes terug te geven? En pas daarna FireFox te installeren?
Link naar reactie
Dit probleem is opgelost door een registry fix voor .lnk betsanden te gebruiken. [url]http://www.mydigitallife.info/2008/06/22/reset-and-fix-broken-windows-vista-file-ext-and-type-associations-include-exe-com-sys-zip-lnk-folder-drive/[/url] Pfff, ben blij dat het weer gerepareerd is :) Smurrie, bedankt voor je inzet! Groeten, Geert
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...