Ga naar inhoud

Hoe haal ik keuze besturingssystemen weg?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mijn pc, ik heb hem deze week geformateerd maar ik krijg nu bij het opstarten de keuze uit 2 besturings-systemen Beide windows xp professional, het probleem is nou dat er maar 1 windows versie opstaat, en 1 van de 2 keuzes werkt ook helemaal niet. Wat kan ik er aan doen om dit keuze menu weg te halen, ik heb de pc ook al voor een 2e en 3e keer geformateerd dit wil helaas niet... Heeft iemand de oplossing voor mij?
Link naar reactie
Als jij de pc echt geformatteerd hebt met de xp cdrom . Dan staat er niets meer op de hdisk . Dus wederom de pc opstarten met de win xp cdrom en weer goed installeren. En echt formatteren. Ik heb een tijdje geleden bij iemand dit probleem verholpen d.m.v. de boot.ini aan te passen. Ik heb wel voor ik het veranderde de originele boot.ini een toevoeging gegeven boot_2.ini voor het geval het aangepaste bestandje niet werkte. Boot.ini open je als tekstbestandje, maar let op dat je het wel opslaat als boot.ini en niet als boot.txt. Of Inplaats van (zelf) het Boot.ini bewerken, misschien simpel: "uit voeren typ msconfig enter kieze tablad boot.ini kies alle opstartpaden controleren"
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
if your seeing an ad for upndaitg to the full version then yes if there is just an update then no if you go to your android market push the menu button on your phone (normaly the 2nd button on your touch buttons at the bottom) click on my apps you can update all your apps like that and it dont charge you anything before the app store can charge you anything they have to tell you that you are being charged so unless it tells you straight out your being charged you dont have to worry.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...