Ga naar inhoud

Driver probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop met [b:decdd28ac2]Vista home premium[/b:decdd28ac2] met een [b:decdd28ac2]NVidia GeForce 9200M GS[/b:decdd28ac2] als grafische kaart, omdat ik wat meldingen kreeg over het niet optimaal functioneren ervan heb ik de laatste drivers gedownload van de nvidia site. De installatie daarvan verliep vlekkeloos en de meldingen zijn ook verdwenen maar nu zijn de iconen op mijn bureaublad zwarte vierkantjes, sommige zijn ook zwart in verkenner. Daarbij kwam ook nog eens dat de indeling van mijn bureaublad niet onthouden werd, ik werk met twee schermen en iconen stonden steeds op andere plaatsen en het was ook elke keer maar de vraag op welk scherm de sidebar zou verschijnen. Ik heb toen de vorige drivers teruggezet wat het probleem met de indeling van het bureaublad heeft verholpen maar de iconen zijn nog steeds zwarte vierkantjes. Ik heb al gezocht bij nvidia zelf naar een oplossing maar die hebben belabberde support. Heeft iemand een idee waar dit door komt? Alvast bedankt![/b]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...