Ga naar inhoud

Moet ik webpagina's afsluiten voor ik Windows XP afsluit?


Aanbevolen berichten

Ok, bedankt. Ik was bang dat Windows afsluiten met openstaande webpagina's misschien zou kunnen leiden tot het trager worden van mijn computer op den duur. En ik heb inderdaad de ervaring dat het niet opslaan van tekstbestanden van OpenOffice.org regelmatig problemen geeft na het afsluiten van Windows XP. Als ik Windows dan weer opstart, moeten die tekstbestanden worden 'hersteld'.
Link naar reactie
Het kan wel zo zijn dat je tijdelijke internet bestanden zoveel ruimte inneemt, dat je computer iets langzamer wordt (tijdens het surfen). Dat staat echter los van het wel of niet afsluiten van het programma. De tijdelijke bestanden kun je probleemloos verwijderen. Ook kun je ervoor kiezen ze automatisch te verwijderen bij afsluiten. Ik weet trouwens niet zeker of dat ook werkt als je het afsluiten forceert via windows afsluiten. Denk het haast wel.
Link naar reactie
[quote:1d8614390b="andre@home"]Altijd opslaan (en backupen....!) is beter voordat je windows afsluit dan zomaar Windows afsluiten. Das vragen om problemen met beschadigde bestanden. Als je Windows in de slaapstand (hybernate) zet hoef je het programma niet af te sluiten, opslaan blijft nog steeds verstandig......[/quote:1d8614390b]Ik begijp dat je reactie alleen slaat op de bestanden van mijn tekstverwerkingsprogramma? Dus webpagina's hoef ik niet af te sluiten, voordat ik Windows afsluit of in de slaapstand zet?
Link naar reactie
[quote:e6a4639ce7="vuurtoren"]Het kan wel zo zijn dat je tijdelijke internet bestanden zoveel ruimte inneemt, dat je computer iets langzamer wordt (tijdens het surfen). Dat staat echter los van het wel of niet afsluiten van het programma. De tijdelijke bestanden kun je probleemloos verwijderen.[/quote:e6a4639ce7]Tijdelijke internetbestanden staan toch niet op mijn RAM, maar op mijn harde schijf? Waarom zouden ze dan mijn computer vertragen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...