Ga naar inhoud

Reboot in slaapstand


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik zit met het volgende probleem. Als ik mijn laptop met daarop windows vista in slaapstand zet, reboot de computer soms. Dit heeft als resultaat dat mijn laptop uiteindelijk gewon staat te draaien. Nu heb ik al een vorm van symptoombestrijding: Het komt door een systeemfout (schijnt een bekend probleem te zijn) Ik heb nu aangevinkt bij geavanceerde systeeminstellingen dat de computer daarbij niet mag rebooten. Dit heeft als resultaat dat hij dit niet meer doet, maar wel steeds een BSOD geeft in slaapstand. De problemen zijn ontstaan nadat ik een externe geluidskaart (emu 0202) heb geinstalleerd. Ook wil de computer sindsdien niet iedere keer lekker opstarten. Soms moet ik 3 keer proberen voordat hij doorstart naar windows, anders blijft hij hangen met een zwart scherm op het moment dat je het inlogscherm zou moeten krijgen. Al met al, weer veel vista leed. Wie weet de oplossing voor deze problemen? Alvast bedankt! Groet, Floris Hoogenboom
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...