Ga naar inhoud

USB >> Hardeschijf (2.5) - Moet Voor Elk Bestand Macht


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een 2.5 Hardeschijf uit mijn laptop aangesloten op USB. Mijn oude bestanden kon ik niet meer terug krijgen op mijn nieuwe besturingssysteem maar via deze weg lukt het wel. Het probleem is dat als ik een map in wil, deze moet machtigen als Administrator.. Dat lukt wel, en kom ik de map ook gewoon in. Maar als ik dat bij elke map moet doen ben ik daar nog wel even zuur mee.. En als ik het doe, en kom bij een foto terecht. Kan ik die foto niet openen. Doe ik dat wel, dan staat er: Geen beschikbare afbeelding. Misschien is dit een moeilijke vraag, Maar ik zou graag willen dat ik de afbeeldingen weer terug kan krijgen. Het zijn er een hele hoop en het zijn foto's die ik liever niet kwijt wil! Alvast heel erg bedankt voor uw tijd. Met vriendelijke groet, Nick ten Wolde. [b:27579cf4c6]P.S. Windows Vista Ultimate :)[/b:27579cf4c6]
Link naar reactie
Volgens mij weet niemand het antwoord. Hoe krijg ik toestemming tot alle mappen en bestanden in deze hardeschijf? In Windows XP krijg ik geen toegang. Widnows Vista Ultimate wel, maar moet ik per map en bestand machtiging instellen (als administator). Anders kan ik het niet kopieren.. Echter heb ik nog één probleem. De afbeeldingen kan ik niet openen, want ik ook doe! Help mij alsjeblieft. Het zit zo, dat in dit besturingssysteem (waar de foto's in staan) een virus zat en toen heb ik het zelfde besturingssysteem weer geinstalleerd. Er staan dus 2 besturingssystemen op mijn hardeschijf, maar dé oude kan ik niet meer opstarten (start niet verderop, dus kan afbeeldingen ook niet via daar terug krijgen). Het is een beetje ingewikkeld. Alvast bedankt. Nick ten wolde.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...