Ga naar inhoud

Windows Vista venster knoppen


Aanbevolen berichten

Gm, Ik ben nieuw hier, weet vrij weinig van computers, gebruik het slechts voor m'n werk en af en toe een game in m'n vrije tijd. Nu heb ik enige tijd geleden bij een opruim actie een game verwijdert, waarna in Vista, wanneer er een venster in een programma opent, de knoppen geen tekst meer bevatten en het lettertype in dat venster vele malen groter is dan in andere vensters: [img:0ce5e03bb6]http://i42.tinypic.com/33fgk2a.jpg[/img:0ce5e03bb6] Heeft iemand enig idee hoe ik dat zou kunnen repareren? Ik heb het idee dat ik een gedeeld bestand heb verwijdert waarna dit probleem zich voor is gaan doen. Alvast bedankt. Matthijs
Link naar reactie
Je kan eerst eens een SFC/ scan proberen uit te voeren. Geef het commando sfc /scannow op in de commanprompt of in het zoekvak van het startmenu. Hiervoor heb je wel de Windows CD nodig. Hiermee worden alle systeembestanden weer hersteld. Als dit niet werkt kan je proberen een systeemherstelpunt terug te zetten naar een datum waarvan je weet dat alles nog naar behoren werkte.
Link naar reactie
Een sfc scan heb ik al uitgevoerd. Daar is niets uitgekomen. Ik denk dat ik dan toch maar het systeem moet herstellen. Is het dan verstandig om documenten eerst op een externe schijf te zetten of hersteld het alleen mijn windows? Alvast bedankt. =edit= Zojuist gezocht naar herstelpunten, maar zoals ik al zei heb ik weinig verstand van computers en ik zag dat het maken van systeemherstelpunten uitstond. Hoe dat mogelijk is vraag ik me ook af, maar dat was het geval. Verder heb ik geprobeerd om een Acronis image terug te zetten welke een paar maanden oud was, maar deze was corrupt, dus dat is ook geen optie meer. Ik zit er al aan te denken om al m'n documenten op een externe schijf te zetten en windows opnieuw te installeren, maar aangezien je tegenwoordig geen installatie cd's krijgt bij aankoop van een laptop zou ik niet weten hoe ik dat voor elkaar kan krijgen. Tenzij iemand nog een ander idee heeft? Bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...