Ga naar inhoud

Foutmelding bij afsluiten IE8


Aanbevolen berichten

Heden heb ik op mijn systeem (XP Prof, SP3, Nederlands) IE8 geïnstalleerd. De installati ging zonder problemen/foutmeldinger. Bij het afsluiten van IE 8 komt elke keer de melding: [i:5fce7309a7]De instructie op 0x056a4e41 verwijst naar geheugen op 0x00000000. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.[/i:5fce7309a7] Het gemelde adres is altijd hetzelfde, van het logboek wordt je niet wijzer. Deïnstalleren en opnieuw installeren heeft geen enkel effect. Wie heeft enig idee hoe dit op te lossen is?
Link naar reactie
[quote:655004eb02="The Dragon"]0x00000000 www.RegistrySmart.com Fix Error: 0x00000000 Complete Scan. Free Download :o http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=23587[/quote:655004eb02] Dit blijkt geen oplossing te zijn. Eén van de veroorzakers heb ik gevonden. Na deïnstalleren van Google desktop was het probleem opgelost, bij opnieuw installeren was het probleem er weer. Dus Google desktop verwijderd. Als ik echter in IE 8 de zoekfunctie gebruik (maakt niet uit welke zoekmachine) krijg ik bij het afsluiten van IE nog een soortgelijke melding (allen op adres 0x03b94e41). Wordt er geen zoekmachine gebruikt, dan wordt IE8 zonder problemen afgesloten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...