Ga naar inhoud

Onbegrijpelijk mail probleem Outlook 2003


Aanbevolen berichten

Ikheb een raar mail probleem op mijn laptop in mijn thuisnetwerk Ik heb meerdere mail adressen en accounts. Op alle adressen heb ik als smtp server de smtp van mijn provider ingesteld. (Zowel op mijn laptop als op de vaste pc.) Als ik mail verstuur met een adres uit mijn eigen domein vanuit de laptop dan krijg ik de volgende melding: Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt. Onderwerp: voetbal Verzonden: 12-5-2009 22:24 De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt: 'gerben@bunkerstationheijmen.nl' op 12-5-2009 22:24 550 message content rejected. If you think that the system is mistaken, please report details to abuse@online.nl Als ik dezelfde mail met hetzelfde account verstuur vanaf de vaste pc dan heb ik dit probleem niet. In het verleden heeft het altijd gewoon gewerkt. Bij mijn weten is er niets gewijzigd aan de configuratie. Het ligt blijkbbaar niet alleen aan Outlook. Als ik mijn Ubuntu station bekijk met Evolution als mail client dan heb ik hetzelfde probleem. Als ik daar mail wegstuur blijft hij ook in het postvak uit staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...