Ga naar inhoud

Computer account aanpassen


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een vraag over een openbare computer. Op het werk staat er een waar mensen op kunnen flightsimulatoren. Nu is mijn vraag of ik iets kan maken dat alleen een programma open staat (of webpagina), en waar gasten niets mee kunnen. Niet kunnen afsluiten, niet kunnen klein maken etc. Alleen als je een wachtwoord intypt ofzo kan dat dan? Dus ook geen start geopend kan worden etc. Is die mogelijkheid er, en zo ja hoe? Bedankt
Link naar reactie
Met visual basic kan je full screen programma maken en het kruisje weghalen, met een timer + getAsyncKey kan je wachtwoord erbij maken. En in cmd (Start >> Uitvoeren >> cmd) kan je taakbalk weghalen door: [code:1:f7ec584d98]taskkill -f -im explorer.exe[/code:1:f7ec584d98] in te typen. En met taakbeheer kan je (CTRL+SHIFT+ESC) taakbalk weer openen door [code:1:f7ec584d98]Explorer.exe[/code:1:f7ec584d98] bij nieuwe taak in te voeren [/code]
Link naar reactie
Nja, meer iets wat gewoon opgestart wordt door mij (het moet iedere dag namelijk). Ik start een programma op (en in dat programma) moeten 2 programma's te openen zijn (2 simulators)... bij escape of alt f4 ofzo moet gewoon dat programma weer openen? programma kan ook .htm zijn (dat kan ik namelijk wel maken?
Link naar reactie
Indien XP pro kun je alles aanpassen zoals je wilt met Gpedit, wel in het administrator account doen uiteraard en niet in een gebruikersaccount, afmelden dubbelklik ctrl, alt en delete en daar aanmelden als administrator, die je wel het wachtwoord voor te hebben indien ingegeven bij de installatie van die XP.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...