Ga naar inhoud

Crashed Windows? met nieuwe Cpu??


Aanbevolen berichten

Ik vroeg me af of Windows xp en Vista crashen als je een cpu upgrade doet.. dus bijvoorbeeld je installeert Xp op je pc met een celeron erin, en daarna zet je een duo erin ofzo crashed de Windows dan? met daarna een blauw scherm ofzo? Moet je dus dan xp helemaal weer opnieuw installeren of hoef dat niet. :roll:
Link naar reactie
CPU moet je probleemloos kunnen vervangen al zou ik als je echt veel op je PC hebt staan een herinstallatie doen doen. Merk je pas echt goed verschil in snelheid en blijft hij ook wat langer snel. Mijn Vista is in de tijd dat ik mijn laatste upgrade heb ondergaan nog NOOIT gecrasht. Hooguit een keer een vastlopertje wanneer ik echt teveel tegelijk deed, maar geen crashes. Mijn PC weet dus ook niet eens wat een BSOD is :lol:
Link naar reactie
Mensen.. En ja hoor!! ik kreeg zojuist me nieuwe cpu toegestuurd, en me pc werkt nu helemaal TOP!!! echte super prestaties! :) :) :) :) Alleen vind ik het alsnog heeeel raar dat hun die vorige gay processor hadden getest urenlang pffff me amehoela dus! :? Terwijl ik die vorige al op 3 andere machines had getest deed ie hetzelfde gedoe uitvallen blauw scherm blabla, en toch stuurde ze mij weer dezelfe terug van ja hij is goed.. maarjah ik heb nu een goeie ikke ff blij dus :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...