Ga naar inhoud

Vista opstart problemen


Aanbevolen berichten

Hoi, Sinds 1 Mei had ik problemen. Als ik mijn PC opstart, loopt het na ong. 2 minuten vast. Alleen in veilige modus liep het goed. Dus ik had systeemherstel gedaan naar 30 April. Toen deed hij het weer goed. Maar toen na ongeveer een uur ging het weer vast zitten. Ik had mijn PC handmatig uitgezet, en nu wil hij niet meer verder komen bij het boot scherm (weet de exacte naam niet). Waar ik Acer zie en waar ik Del of F12 kan indrukken. Alleen als ik ze indruk gebeurd er helemaal niks. Ook als ik op Tab druk blijft hij hangen. Dus wie o wie kan mij helpen? Bvd.
Link naar reactie
Hoi, Sinds 1 Mei had ik problemen. Als ik mijn PC opstart, loopt het na ong. 2 minuten vast. Alleen in veilige modus liep het goed. Dus ik had systeemherstel gedaan naar 30 April. Toen deed hij het weer goed. Maar toen na ongeveer een uur ging het weer vast zitten. Ik had mijn PC handmatig uitgezet, en nu wil hij niet meer verder komen bij het boot scherm (weet de exacte naam niet). Waar ik Acer zie en waar ik Del of F12 kan indrukken. Alleen als ik ze indruk gebeurd er helemaal niks. Ook als ik op Tab druk blijft hij hangen. Grappig hier heb je een andere naam. www.computeridee.nl n.l ND Thien
Link naar reactie
[quote:4141bcc329="Pl0xs"]Mag een persoon zijn/haar probleem dan niet z.s.m. oplossen??[/quote:4141bcc329]Als je het zo stelt.... tuurlijk mag een ieder zijn/haar problemen [u:4141bcc329]zelf[/u:4141bcc329] oplossen. Doe je voor hulp beroep op een ander, geef dan de link(en) naar het/de andere fora, zodat er niet onnodige dubbele en erger, tegenstrijdige adviezen worden gegeven.
Link naar reactie
Onzinnige discussie... Hoe dan ook, wat heb je gedaan vlak voor de problemen? Heb je iets nieuws geinstalleerd/aangesloten? Is er een stroomstoring geweest? Lukt het starten in de veilige modus? Heb je uberhaupt de logboeken van windows al eens bekeken? Misschien staat daar wat in.. Edit.. Hij blijft hangen tijdens de boot.. geen piepjes oid? En er staat vast meer dan alleen het drukken op die knoppen... Wordt de hdd en cd wel herkent?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...