Ga naar inhoud

Vista en automatisch opschone systeemherstel???


Aanbevolen berichten

[size=18:7466e33052]Op vista pc heb ik een C-partitie van 40 GB waarvan bij "schone" installatie vista + wat andere software 24 GB in gebruik is. Indien ik een een poosje vergeet om systeem herstel bestanden op te schonen (via schijfdefragmentatie enz.) loopt me de volle 40 GB ongeveer vol. Nu maak ik 1 x per week een image van alles wat op het ding staat en heb echt geen -tig aantal herstelbestanden van vista nodig. Is er een trucje om dit tot 1 te beperken?? Bij voorbaat dank voor de reactie.[/size:7466e33052]
Link naar reactie
[quote:33b3c98108="gerben"]Als je regelmatig image backups maakt, zou ik systeemherstel gewoon uitzetten, want overbodig.[/quote:33b3c98108] [size=18:33b3c98108]Ik dacht dat ik [een paar uur geleden] al een antwoord had gestuurd. Bedankt voor de tip. Staat nu uit; vinkje weg en partitie meteen verkleind om elders nuttiger te gebruiken. Ik had er werkelijk geen seconde aan gedacht dat vista dit zou toestaan op een simpele manier en dacht dat ik het register in zou moeten.[/size:33b3c98108]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...