Ga naar inhoud

apparaatregistratie voor digitale kabel


Aanbevolen berichten

Nadat ik de processor verwisseld had voor een andere meldt Windows Vista Ultimate bij het opstarten het volgende: apparaatregistratie voor digitale kabel werkt niet meer. Deze foutmelding moet te maken hebben met het feit dat het Vista Mediacenter niet meer wil werken na de processor upgrade. Bij het starten van het Mediacenter komt de melding; Er is geen hardware (tuner) geïnstalleerd. Dat is niet juist want ik zie in het configuratiescherm dat mijn tv tuner wel degelijk geïnstalleerd is. Herinstallatie van de tv kaart brengt geen oplossing. Wie weet wat dit is? Ik vermoed dat er na het verwisselen van de processor een vermelding in het register niet meer klopt en dat daardoor mediacenter denkt dat er geen tuner aanwezig is. Jack Marotick
Link naar reactie
OPGELOST!!! Ik had al eerder de oplossing gevonden via Google dat de DRM map verwijderd moest worden in C:\programData\Microsoft Alleen stond daar geen DRM map in. Ondanks dat mijn instellingen staan op, verborgen en systeembestanden weergeven blijkt de map niet zichtbaar te zijn. Zoeken met de zoekfunctie van Vista liet die map wel zien. Nadat ik die map hernoemd heb werkte het MC weer. Jack Marotick [quote:6e6bfc4fc2="marotick"]Nadat ik de processor verwisseld had voor een andere meldt Windows Vista Ultimate bij het opstarten het volgende: apparaatregistratie voor digitale kabel werkt niet meer. Deze foutmelding moet te maken hebben met het feit dat het Vista Mediacenter niet meer wil werken na de processor upgrade. Bij het starten van het Mediacenter komt de melding; Er is geen hardware (tuner) geïnstalleerd. Dat is niet juist want ik zie in het configuratiescherm dat mijn tv tuner wel degelijk geïnstalleerd is. Jack Marotick[/quote:6e6bfc4fc2]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...