Ga naar inhoud

Programma's werken niet meer


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik had amper ruimte over op mijn Cschijf, dus ik dacht, laat ik die naar mijn D overzetten (209GB over). Ik heb daar Program Files, Users en Windows heengesleept, niet echt aan de gevolgen denkend. Nu deed geeneen program het meer, weet niet precies hoe het komt maar elk programma mist in ieder geval tons of Dlls. Ik dacht het wel op te kunnen lossen door alles weer terug te slepen, maar na dat te hebben gedaan doen ze het nog steeds niet. Denk hierbij aan Picasa, Coreldraw, Word Office, Excel etc etc. Dit is voor mij een erg groot probleem aangezien ik hiermee mijn geld verdien (in ieder geval met Coreldraw en Picasa). Elke keer als ik 1 van deze programma's probeer op te starten, probeert hij deze opnieuw te installeren / configureren. Dit gaat alleen niet omdat ik hier CDs enzo voor nodig heb. Natuurlijk kan ik deze wel ergens regelen, maar sommige CDs (voor Corel bijvoorbeeld), had ik geleend en kan ik niet zo makkelijk terugkrijgen. Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Bedankt -Thom
Link naar reactie
[code:1:86c71d8675] Ik heb daar Program Files, Users en Windows heengesleept, niet echt aan de gevolgen denkend. [/code:1:86c71d8675] Windows denkt nog steeds dat de programma's op een ander volume staan. Dat staat in het register. Je dient het register ook aan te passen en op die manier windows vertellen dan alle ( ?? ) programme files ,, zoals corel,, messenger,, op een ander volume staan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...